1. מלונות פתאל
  2. >
  3. https://www.fattal.co.il/news חדשות מלונות פתאל

חדשות מלונות פתאל

 U Splash
בשנים האחרונות הנגב זוכה למבקרים רבים. פסטיבל דרום אדום החורפי, צפייה במטרי כוכבים במצפה רמון בקיץ וטיולי ג'יפים הפכו לפופולריים מאוד בקרב חובבי טבע. אבל מה אפשר לעשות בבאר שבע ובאזור במשך כל השנה? אספנו עבורכם אטרקציות והמלצות עם או בלי הילדים.
 U Splash

טרנד אורבני

30 ספט 2021
לצד חופשות בערי הנופש כמו אילת וטבריה, יותר ויותר ישראלים מגלים את הקסם שבחופשה אורבנית קרובה לבית.
 U Splash
השנה אפשר סוף סוף לציין את הקיץ בסימן חופשה ורשת פתאל מכינה עבורכם מגוון תכנים ופעילויות המותאמות לזוגות, משפחות ומה שביניהם. תתכוננו לחופשות מדהימות עם תוכן, חופשות זוגיות רומנטיות וחופשות קיץ עם המון פאן במהלך חודש אוגוסט, הכוללות הופעות של כוכבי הילדים והנוער האהובים: נועה קירל, קווין רובין, אוראל צברי, בן זיני, מיקי וסמי הכבאי, בשילוב פעילויות, חוויות בידור ושפע של הרפתקאות באילת, ים המלח וטבריה.
 U Splash
רשת פתאל משיקה את פארק המים יו ספלאש אילת היחיד מסוגו, הממוקם בלב ליבו של מלון יו ספלאש ריזורט אילת הכל כלול ומציע מגלשות בגדלים שונים, מתחם אקסטרים, מתחם לפעוטות, דוכני אוכל ומגוון מתקנים לכל הגילאים.
 דירות לטווח ארוך
חדשות טובות לכל מי שרוצה לגור בקרבת חוף הים מבלי להתחייב לחוזה ארוך ומבלי לחפש מובילים בעת מעבר הדירה. רשת פתאל מציעה חדרים יוקרתיים להשכרה במלון הרודס תל אביב ובמלון לאונרדו פלאזה חיפה, עם אבזור מלא, שירות ניקיון, הטבות מיוחדות ועוד.
 כדאי להתחיל לשנן את השם: U ספלאש ריזורט

כדאי להתחיל לשנן את השם: U ספלאש ריזורט – מלון בקונספט ייחודי המעוצב באווירה מדברית קסומה, המציע אירוח על בסיס הכל כלול, בריכות מפנקות ובקרוב גם פארק מים מטריף, מועדון ילדים ועוד.
 

בשורה חדשה בעולם חללי העבודה המשותפים: ROOMS מבית פתאל

חוויית אירוח מלונאי בעולם חללי העבודה.
 

2