10% הנחה לפתאל וחברים בארץ ובעולם
יצירת קשר
שקל
עברית
מלונות בישראל
מלונות באירופה
המותגים שלנו
מועדון פתאל וחברים
דילים וחבילות
הטבה למשרתי מילואים
Fattal Gift
עוד
אודות רשת פתאל
אודות דוד פתאל
חדשות מלונות פתאל
דרושים
מתחמי עבודה משותפים - ROOMS
פתאל טרמינל
אומנות בפתאל
פתאל למען הקהילה
Coming Soon-מלונות חדשים מרשת מלונות פתאל
עמוד ראשי
שירות לקוחות
יצירת קשר
שירות הלקוחות בפייסבוק
דברו איתנו בפייסבוק
דברו איתנו בוואצאפ- שירות והזמנות
ליצירת קשר בוואצפ
טופס יצירת קשר
שלחנו לנו פנייה
מרכזים טלפונים
מרכז שירות והזמנות
טלפון:
03-5110000
שירות בוואצ אפ
03-5110010
כתובת:
האורגים 24, אשדוד
מחלקת פניות אורחים רשתית
פנייה לאחר האירוח?
כתבו לנו ונחזור בהקדם
דוא"ל
gr@fattal.co.il
טלפון
03-6069937
פקס
03-9181911
הנהלת הרשת
טלפון
03-6081888
כתובת
מגדל אלון 2 יגאל אלון 94 תל אביב, מיקוד 6789139
איתור פרטי מלון
ישראל
אשדוד
לאונרדו פלאזה אשדוד
טלפון:
+97286353535
כתובת:
שדרות הים התיכון 1, אשדוד
שאלות ותשובות
הכל
החברות נכנסת לתוקף לאחר מילוי פרטי ההצטרפות באתר פתאל ותשלום בכרטיס אשראי.
תוך כמה זמן נכנסת החברות לתוקף?
החברות נכנסת לתוקף לאחר מילוי פרטי ההצטרפות באתר פתאל ותשלום בכרטיס אשראי.
חברי המועדון מתארחים במלונות פתאל בארץ ובעולם, צוברים 10 לילות ונהנים מהלילה ה-11 מתנה. (לילה מתנה בשווי ממוצע הלילות שנצברו ומומשו בפועל. ההנחה על מלונות נבחרים של פתאל בעולם וצבירת הלילות בגינן, תינתן בהזמנות דרך אתר פתאל בלבד, בהתאם לרשימת המלונות המפורטת באתר, ומוגבלת ל- 10%).
מהי בעצם הטבת הלילה ה11 מתנה?
חברי המועדון מתארחים במלונות פתאל בארץ ובעולם, צוברים 10 לילות ונהנים מהלילה ה-11 מתנה. (לילה מתנה בשווי ממוצע הלילות שנצברו ומומשו בפועל. ההנחה על מלונות נבחרים של פתאל בעולם וצבירת הלילות בגינן, תינתן בהזמנות דרך אתר פתאל בלבד, בהתאם לרשימת המלונות המפורטת באתר, ומוגבלת ל- 10%).
ניתן להצטרף כאן באתר בקליק, או דרך מרכז ההזמנות שלנו בטלפון 03-5110000 או בעת ההגעה לחופשה בדלפק הקבלה במלונות
כיצד מצטרפים למועדון פתאל וחברים?
ניתן להצטרף כאן באתר בקליק, או דרך מרכז ההזמנות שלנו בטלפון 03-5110000 או בעת ההגעה לחופשה בדלפק הקבלה במלונות
דמי חברות בסך 250 ₪ בלבד (למשך שנתיים) כדאי לזכור: חידוש לפני סיום תוקף המועדון בעלות מוזלת בסך 150 ₪ בלבד
מהי עלות החברות?
דמי חברות בסך 250 ₪ בלבד (למשך שנתיים) כדאי לזכור: חידוש לפני סיום תוקף המועדון בעלות מוזלת בסך 150 ₪ בלבד
בני משפחה מדרגה ראשונה (בן/בת זוג או ילד עד גיל 18) מוזמנים ליהנות מהטבות המועדון, כל עוד חבר המועדון מתארח במקביל. חשוב לזכור שהחברות לא ניתנת להעברה.
האם גם בני משפחה נהנים מהטבות המועדון?
בני משפחה מדרגה ראשונה (בן/בת זוג או ילד עד גיל 18) מוזמנים ליהנות מהטבות המועדון, כל עוד חבר המועדון מתארח במקביל. חשוב לזכור שהחברות לא ניתנת להעברה.
חברי המועדון מתארחים במלונות פתאל בארץ ובעולם, צוברים 10 לילות ונהנים מהלילה ה-11 מתנה. (לילה מתנה בשווי ממוצע הלילות שנצברו ומומשו בפועל. ההנחה על מלונות נבחרים של פתאל בעולם וצבירת הלילות בגינן, תינתן בהזמנות דרך אתר פתאל בלבד, בהתאם לרשימת המלונות המפורטת באתר, ומוגבלת ל- 10%).
מהי בעצם הטבת הלילה ה11 מתנה?
חברי המועדון מתארחים במלונות פתאל בארץ ובעולם, צוברים 10 לילות ונהנים מהלילה ה-11 מתנה. (לילה מתנה בשווי ממוצע הלילות שנצברו ומומשו בפועל. ההנחה על מלונות נבחרים של פתאל בעולם וצבירת הלילות בגינן, תינתן בהזמנות דרך אתר פתאל בלבד, בהתאם לרשימת המלונות המפורטת באתר, ומוגבלת ל- 10%).
ניתן להצטרף כאן באתר בקליק, או דרך מרכז ההזמנות שלנו בטלפון 03-5110000 או בעת ההגעה לחופשה בדלפק הקבלה במלונות
כיצד מצטרפים למועדון פתאל וחברים?
ניתן להצטרף כאן באתר בקליק, או דרך מרכז ההזמנות שלנו בטלפון 03-5110000 או בעת ההגעה לחופשה בדלפק הקבלה במלונות
דמי חברות בסך 250 ₪ בלבד (למשך שנתיים) כדאי לזכור: חידוש לפני סיום תוקף המועדון בעלות מוזלת בסך 150 ₪ בלבד
מהי עלות החברות?
דמי חברות בסך 250 ₪ בלבד (למשך שנתיים) כדאי לזכור: חידוש לפני סיום תוקף המועדון בעלות מוזלת בסך 150 ₪ בלבד
בני משפחה מדרגה ראשונה (בן/בת זוג או ילד עד גיל 18) מוזמנים ליהנות מהטבות המועדון, כל עוד חבר המועדון מתארח במקביל. חשוב לזכור שהחברות לא ניתנת להעברה.
האם גם בני משפחה נהנים מהטבות המועדון?
בני משפחה מדרגה ראשונה (בן/בת זוג או ילד עד גיל 18) מוזמנים ליהנות מהטבות המועדון, כל עוד חבר המועדון מתארח במקביל. חשוב לזכור שהחברות לא ניתנת להעברה.
אין בעיה, חברי המועדון מזדהים באמצעות מספר תעודת הזהות במלונות
כרטיס המועדון שלי אבד. מה עושים?
אין בעיה, חברי המועדון מזדהים באמצעות מספר תעודת הזהות במלונות
הלילות שצברת יישמרו עבורך למשך 60 יום נוספים מסיום תוקף החברות. לאחר 60 יום הלילות והזכאות יימחקו אוטומטית. אנחנו ממליצים לחדש קודם את החברות במהלך ימים אלו כדי להמשיך ליהנות מהצבירה ומימוש הלילה ה-11 מתנה.
האם הטבת הלילה ה-11 נשמרת במקרה ששכחתי לחדש את החברות?
הלילות שצברת יישמרו עבורך למשך 60 יום נוספים מסיום תוקף החברות. לאחר 60 יום הלילות והזכאות יימחקו אוטומטית. אנחנו ממליצים לחדש קודם את החברות במהלך ימים אלו כדי להמשיך ליהנות מהצבירה ומימוש הלילה ה-11 מתנה.
ניתן לחדש באמצעות טופס החידוש המקוון. אנחנו ממליצים בחום לחדש את החברות טרם סיומה כדי ליהנות ממחיר חידוש מוזל בסך 150 ₪ למשך שנתיים (במקום 250 ₪)
איך מחדשים את החברות?
ניתן לחדש באמצעות טופס החידוש המקוון. אנחנו ממליצים בחום לחדש את החברות טרם סיומה כדי ליהנות ממחיר חידוש מוזל בסך 150 ₪ למשך שנתיים (במקום 250 ₪)
מרגע ההצטרפות למועדון
מתי מתחילים לצבור לילות עבור הטבת הלילה ה-11 מתנה?
מרגע ההצטרפות למועדון
מיד בתום הליך ההרשמה, נשלח אלייך מייל הצטרפות עם מספר תעודת זהות וסיסמה.
כיצד אדע האם ההרשמה למועדון התבצעה כחבר המועדון?
מיד בתום הליך ההרשמה, נשלח אלייך מייל הצטרפות עם מספר תעודת זהות וסיסמה.
באמצעות כניסה לאזור האישי
כיצד אוכל לבדוק את מצב ההטבות שלי ואת כל הפרטים האישיים בנוגע למועדון?
באמצעות כניסה לאזור האישי
6-8.3.25 (ימים חמישי - שבת).
באילו תאריכים יתקיים הפסטיבל?
6-8.3.25 (ימים חמישי - שבת).
ביום ד', 4.12.24 בשעות הבוקר.
מתי תיפתח המכירה?
ביום ד', 4.12.24 בשעות הבוקר.
לחברי מועדון "פתאל וחברים" (בעלי חברות בתוקף במהלך ימי הפסטיבל) ולמצטרפים חדשים בלבד.
למי מיועד הפסטיבל?
לחברי מועדון "פתאל וחברים" (בעלי חברות בתוקף במהלך ימי הפסטיבל) ולמצטרפים חדשים בלבד.
מופעי הפסטיבל יתקיימו באולם הפביליון של מלון הרודס בוטיק אילת.
היכן יתקיימו המופעים?
מופעי הפסטיבל יתקיימו באולם הפביליון של מלון הרודס בוטיק אילת.
כל האמנים הגדולים שמגיעים להרעיד את הבמה: חנן בן ארי, ברי סחרוף, יהודה פוליקר מארח את תיסלם, עברי לידר מארח את עילי בוטנר ורועי בר נתן, קולולם, אברהם טל ומסיבת העשור עם דנה אינטרנשיונל.
מי הם האמנים שיופיעו השנה בפסטיבל?
כל האמנים הגדולים שמגיעים להרעיד את הבמה: חנן בן ארי, ברי סחרוף, יהודה פוליקר מארח את תיסלם, עברי לידר מארח את עילי בוטנר ורועי בר נתן, קולולם, אברהם טל ומסיבת העשור עם דנה אינטרנשיונל.
נופשי הפסטיבל יתארחו במבחר מלונות פתאל באילת: הרודס פאלאס אילת, הרודס בוטיק אילת, הרודס ויטאליס אילת, יו מג'יק פאלאס אילת ולאונרדו רויאל ריזורט אילת.
אילו מלונות מארחים את אורחי רוק פסטיבל?
נופשי הפסטיבל יתארחו במבחר מלונות פתאל באילת: הרודס פאלאס אילת, הרודס בוטיק אילת, הרודס ויטאליס אילת, יו מג'יק פאלאס אילת ולאונרדו רויאל ריזורט אילת.
התשלום עבור הזמנה של כל מלון באתר מתבצע במלון בעת ההגעה לחופשה או באמצעות צ'יק אין מוקדם בהודעה שתישלח לטלפון ע"י המלון. הבטחת ההזמנה באתר תעשה על ידי כרטיס אשראי לביטחון בלבד
כיצד מתבצע התשלום עבור ההזמנה באתר?
התשלום עבור הזמנה של כל מלון באתר מתבצע במלון בעת ההגעה לחופשה או באמצעות צ'יק אין מוקדם בהודעה שתישלח לטלפון ע"י המלון. הבטחת ההזמנה באתר תעשה על ידי כרטיס אשראי לביטחון בלבד
התשלום במלונות מתבצע במזומן או עד 6 תשלומים ללא ריבית, בהתאם לסך ההזמנה. לתשומת לבכם: תשלום באשראי מחייב נוכחות פיזית של הגורם המשלם כולל הכרטיס שבאמצעותו בוצעה ההזמנה. רכישה בסך עד 2000 ש"ח – מתשלום אחד ועד שישה תשלומים שווים ללא ריבית. רכישה מעל 2,001 – מתשלום אחד ועד שנים עשר תשלומים שווים ללא ריבית. ניתן לשלם בשבעה תשלומים, ללא קשר לסך הרכישה, בתשלומי קרדיט בלבד בהתאם למדיניות החברה ודרישתה. התשלום יתבצע במועד הגעה למלון.
כיצד מתבצע התשלום במלונות?
התשלום במלונות מתבצע במזומן או עד 6 תשלומים ללא ריבית, בהתאם לסך ההזמנה. לתשומת לבכם: תשלום באשראי מחייב נוכחות פיזית של הגורם המשלם כולל הכרטיס שבאמצעותו בוצעה ההזמנה. רכישה בסך עד 2000 ש"ח – מתשלום אחד ועד שישה תשלומים שווים ללא ריבית. רכישה מעל 2,001 – מתשלום אחד ועד שנים עשר תשלומים שווים ללא ריבית. ניתן לשלם בשבעה תשלומים, ללא קשר לסך הרכישה, בתשלומי קרדיט בלבד בהתאם למדיניות החברה ודרישתה. התשלום יתבצע במועד הגעה למלון.
לא. מבצעי האתר אינם מוצעים טלפונית והם ייחודיים להזמנות ישירות באתר פתאל. כל שעליכם לעשות הוא לבחור בין המבצעים המוצעים במלונות פתאל השונים בארץ ולבצע הזמנה באופן קל ונוח. במידה ונתקלתם בבעיה טכנית או תקלה, תוכלו ליצור קשר עם מרכז ההזמנות בטלפון: 03-5110000
האם ניתן לקבל טלפונית את המבצעים שבאתר?
לא. מבצעי האתר אינם מוצעים טלפונית והם ייחודיים להזמנות ישירות באתר פתאל. כל שעליכם לעשות הוא לבחור בין המבצעים המוצעים במלונות פתאל השונים בארץ ולבצע הזמנה באופן קל ונוח. במידה ונתקלתם בבעיה טכנית או תקלה, תוכלו ליצור קשר עם מרכז ההזמנות בטלפון: 03-5110000
מלונות בהם האירוח על בסיס פנסיון מלא ובו כלולים פינוקים נוספים. במלון לאונרדו קלאב אילת מוגשות שלוש ארוחות ביום: ניתן לבחור ארוחת צהריים בהגעה, שתייה קלה חופשית, שתייה חריפה תוצרת הארץ וקרטיבים. בנוסף, תיהנו מהפסקות קפה ועוגה אחר הצהריים. מלון יו קורל ביץ' קלאב אילת מדובר במתכונת "הכל כלול אולטרה" – אירוח שבמסגרתו יוגשו לאורך כל היוםטעימות קולינריות מפנקות, תפריטים עשירים ומגוונים בחדר האוכל, משקאות קלים / חמים / בירה, יין ואלכוהול תוצרת הארץ ותוצרת חוץ. במלון מסעדת החוף – לא כשרה, הממוקמת במתחם החוף של המלון ומציעה ארוחות צהריים וערב עשירות עם תפריט ייחודי בסגנון A la Cart. מלון לאונרדו פריוילג' אילת המלון מציע מתכונת הכל כלול עשירה במיוחד וכוללת מזנון בשרי משובח, עמדות חיתוך טרי של בשר ומזון מכל סוג, הפתעות שף בבריכה וארוחות מנחה עשירות. מלון לאונרדו קלאב ים המלח במלון תוכלו ליהנות משלוש ארוחות מפוארות, ארוחת מנחה, ארוחת לילה ושפע של פינוקים במהלך כל היום. מלון לאונרדו קלאב טבריה המלון מפנק את אורחיו בסגנון ''הכל כלול'': בר משקאות חמים או קרים 24 שעות ביממה, קרטיבים, קפה ועוגה מדי יום ומשקאות חריפים תוצרת הארץ (עקב המצב הביטחוני, זמנית המלון עובד במתכונת פנסיון מלא ולא הכל כלול). יו ספלאש ריזורט אילת המלון מציע לאורחיו אירוח בסגנון הכל כלול: 3 ארוחות ביום, הפסקת קפה ועוגה, ובנוסף גלידות, ארטיקים, אלכוהול ושתייה חופשית דוכני האוכל בפארק המים - בתוספת תשלום, גם עבור אורחי המלון
מהו מלון הכל כלול?
מלונות בהם האירוח על בסיס פנסיון מלא ובו כלולים פינוקים נוספים. במלון לאונרדו קלאב אילת מוגשות שלוש ארוחות ביום: ניתן לבחור ארוחת צהריים בהגעה, שתייה קלה חופשית, שתייה חריפה תוצרת הארץ וקרטיבים. בנוסף, תיהנו מהפסקות קפה ועוגה אחר הצהריים. מלון יו קורל ביץ' קלאב אילת מדובר במתכונת "הכל כלול אולטרה" – אירוח שבמסגרתו יוגשו לאורך כל היוםטעימות קולינריות מפנקות, תפריטים עשירים ומגוונים בחדר האוכל, משקאות קלים / חמים / בירה, יין ואלכוהול תוצרת הארץ ותוצרת חוץ. במלון מסעדת החוף – לא כשרה, הממוקמת במתחם החוף של המלון ומציעה ארוחות צהריים וערב עשירות עם תפריט ייחודי בסגנון A la Cart. מלון לאונרדו פריוילג' אילת המלון מציע מתכונת הכל כלול עשירה במיוחד וכוללת מזנון בשרי משובח, עמדות חיתוך טרי של בשר ומזון מכל סוג, הפתעות שף בבריכה וארוחות מנחה עשירות. מלון לאונרדו קלאב ים המלח במלון תוכלו ליהנות משלוש ארוחות מפוארות, ארוחת מנחה, ארוחת לילה ושפע של פינוקים במהלך כל היום. מלון לאונרדו קלאב טבריה המלון מפנק את אורחיו בסגנון ''הכל כלול'': בר משקאות חמים או קרים 24 שעות ביממה, קרטיבים, קפה ועוגה מדי יום ומשקאות חריפים תוצרת הארץ (עקב המצב הביטחוני, זמנית המלון עובד במתכונת פנסיון מלא ולא הכל כלול). יו ספלאש ריזורט אילת המלון מציע לאורחיו אירוח בסגנון הכל כלול: 3 ארוחות ביום, הפסקת קפה ועוגה, ובנוסף גלידות, ארטיקים, אלכוהול ושתייה חופשית דוכני האוכל בפארק המים - בתוספת תשלום, גם עבור אורחי המלון
לא, התשלום יתבצע באמצעות כרטיס האשראי ממנו בוצעה ההזמנה, ובנוכחות אישית של בעל הכרטיס בלבד
האם ניתן לשלם בהגעה למלון באמצעות כרטיס אשראי שונה מהכרטיס ממנו בוצעה ההזמנה?
לא, התשלום יתבצע באמצעות כרטיס האשראי ממנו בוצעה ההזמנה, ובנוכחות אישית של בעל הכרטיס בלבד
יש להזמין שני חדרים נפרדים בהתאם למספר הנופשים בחדר.
הזמנתי באתר חופשה לכל המשפחה והופיעה הודעה: "הרכב החדר ה-1 חורג מהרכב החדר הזמין במלון. אנו ממליצים לפצל את ההזמנה ל-2 חדרים או יותר". למה הכוונה?
יש להזמין שני חדרים נפרדים בהתאם למספר הנופשים בחדר.
הזנת פרטי כרטיס האשראי באתר פתאל נועדה לצורכי ביטחון בלבד או במקרה של גביית דמי ביטול החופשה. החיוב על החופשה ייעשה תמיד במעמד הצ'ק אין במלון.חשוב לדעת: אתר פתאל נוקט באמצעי אבטחת מידע מתקדמים מסוגם כך שניתן להזין את מספר כרטיס האשראי ללא כל חשש.
הזמנתי חופשה והזנתי פרטי כרטיס אשראי. מתי מתבצע התשלום בפועל?
הזנת פרטי כרטיס האשראי באתר פתאל נועדה לצורכי ביטחון בלבד או במקרה של גביית דמי ביטול החופשה. החיוב על החופשה ייעשה תמיד במעמד הצ'ק אין במלון.חשוב לדעת: אתר פתאל נוקט באמצעי אבטחת מידע מתקדמים מסוגם כך שניתן להזין את מספר כרטיס האשראי ללא כל חשש.
בסיום תהליך ההזמנה תופיע הודעה: "הזמנתך אושרה. חופשה נעימה!".
איך אדע שההזמנה שלי מאושרת?
בסיום תהליך ההזמנה תופיע הודעה: "הזמנתך אושרה. חופשה נעימה!".
בעמוד ראשי של המלון , מופיעה הכתובת , לחיצה על הכתובת מובילה למפת הגעה .
איך מגיעים למלון אליו הזמנתי חופשה?
בעמוד ראשי של המלון , מופיעה הכתובת , לחיצה על הכתובת מובילה למפת הגעה .
כן, בהתאם לסוג המלון. יש לציין את הבקשה בעת תהליך ההזמנה תחת הסעיף "הערות להזמנה".
האם ניתן לבקש חדר עם מיטות נפרדות?
כן, בהתאם לסוג המלון. יש לציין את הבקשה בעת תהליך ההזמנה תחת הסעיף "הערות להזמנה".
כן, בעת הזמנת החופשה תחת הסעיף "הערות מיוחדות" ניתן לציין את בקשתכם למזון נטול גלוטן. הנ"ל בגדר בקשה.
האם ניתן לבקש מזון מיוחד לסובלים מרגישות לגלוטן?
כן, בעת הזמנת החופשה תחת הסעיף "הערות מיוחדות" ניתן לציין את בקשתכם למזון נטול גלוטן. הנ"ל בגדר בקשה.
כן, בעת הזמנת החופשה תחת הסעיף "הערות מיוחדות" ניתן לציין את בקשתכם לארוחות צמחוניות או טבעוניות. הנ"ל בגדר בקשה.
האם ניתן לבקש ארוחות צמחוניות או טבעוניות?
כן, בעת הזמנת החופשה תחת הסעיף "הערות מיוחדות" ניתן לציין את בקשתכם לארוחות צמחוניות או טבעוניות. הנ"ל בגדר בקשה.
לא, בכל חופשה שמזמינים באתר ישנו מינימום לילות. לימי כיף יש ליצור קשר עם המלון ישירות
האם יש אפשרות להזמין מלון לשימוש במהלך היום בלבד – ללא לינה?
לא, בכל חופשה שמזמינים באתר ישנו מינימום לילות. לימי כיף יש ליצור קשר עם המלון ישירות
כן . יש להשאיר פרטים בתפריט "נופש לקבוצות"
האם ניתן להזמין נופש לקבוצות וימי כיף לחברות וארגונים?
כן . יש להשאיר פרטים בתפריט "נופש לקבוצות"
ייתכן שהמייל הגיע בטעות אל תיבת "דואר זבל" או "ספאם".אפשרות נוספת היא שטעיתם בהקלדת כתובת המייל שלכם.
לא קיבלתי מייל אישור הזמנה לאחר שהזמנתי חופשה באתר. מדוע?
ייתכן שהמייל הגיע בטעות אל תיבת "דואר זבל" או "ספאם".אפשרות נוספת היא שטעיתם בהקלדת כתובת המייל שלכם.
יש לבדוק בתקנון האתר
עד איזה מועד ניתן לבטל חופשה ללא דמי ביטול?
יש לבדוק בתקנון האתר
ניתן להקליד את הקוד בשדה שבמנוע החיפוש (מצד ימין).
היכן מקלידים את קוד הארגון שברשותנו?
ניתן להקליד את הקוד בשדה שבמנוע החיפוש (מצד ימין).
האפשרות קיימת. למידע נוסף בנושא מומלץ לפנות לנציג צ'ט באמצעות קישור באתר.
בעסקה טלפונית, האם ניתן לשלם בכרטיס אשראי ללא נוכחותו של בעל הכרטיס?
האפשרות קיימת. למידע נוסף בנושא מומלץ לפנות לנציג צ'ט באמצעות קישור באתר.
לאחר שההזמנה נרשמה בהצלחה, יישלח אישור במייל ובווצאפ . במקרה שלא התקבל אישור, יש לפנות למוקד ההזמנות בטלפון: 03-5110000
כיצד ניתן לברר האם ההזמנה אכן רשומה בבית המלון?
לאחר שההזמנה נרשמה בהצלחה, יישלח אישור במייל ובווצאפ . במקרה שלא התקבל אישור, יש לפנות למוקד ההזמנות בטלפון: 03-5110000
ניתן לבצע הזמנה דרך המלון רק במקרה שמרכז ההזמנות סגור.
האם ניתן להזמין את החדרים באופן ישיר ללא תיווך של מרכז הזמנות/ אינטרנט?
ניתן לבצע הזמנה דרך המלון רק במקרה שמרכז ההזמנות סגור.
בעת תהליך ההזמנה, תוכלו לציין זאת בהערות. המלון ינסה להתחשב בבקשות במידת האפשר.
כיצד ניתן להעלות בקשות ספציפיות כגון קומה, כיוון הנוף, סוגי מיטות ועוד?
בעת תהליך ההזמנה, תוכלו לציין זאת בהערות. המלון ינסה להתחשב בבקשות במידת האפשר.
כן, במבצעים של כרטיסי אשראי המחיר מוצג לאחר ההנחה.
האם מחיר המבצע של כרטיסי האשראי מוצג לאחר ההנחה?
כן, במבצעים של כרטיסי אשראי המחיר מוצג לאחר ההנחה.
ילד ייחשב מי שגילו בין 2-12 שנים ויחויב בתשלום בהתאם למחירון המלון. תינוק ייחשב מי שגילו עד 2 (שנתיים) – עבור ביטוח התינוק יגבה תשלום של 55 ₪ ללילה.
מהם גילאי הילדים והתינוקות ברשת מלונות פתאל?
ילד ייחשב מי שגילו בין 2-12 שנים ויחויב בתשלום בהתאם למחירון המלון. תינוק ייחשב מי שגילו עד 2 (שנתיים) – עבור ביטוח התינוק יגבה תשלום של 55 ₪ ללילה.
מאחר וככל הנראה אירוח הרכב של זוג + 2 נדרש חדר גדול ומרווח יותר, המחיר בהתאם גבוה יותר מאשר אירוח של זוג + ילד.
למה התוספת במחיר בין הרכב של זוג + ילד גבוהה כל כך ביחס להרכב של זוג + 2 ?
מאחר וככל הנראה אירוח הרכב של זוג + 2 נדרש חדר גדול ומרווח יותר, המחיר בהתאם גבוה יותר מאשר אירוח של זוג + ילד.
מחיר החופשה כולל את כל המתקנים והשירותים המצוינים תחת המלון או החדר – למעט אלה בהם מצוין כי השירות או השימוש במתקן כרוכים בתשלום נוסף.
מה כלול במחיר החופשה?
מחיר החופשה כולל את כל המתקנים והשירותים המצוינים תחת המלון או החדר – למעט אלה בהם מצוין כי השירות או השימוש במתקן כרוכים בתשלום נוסף.
המחירים באתר פתאל מוצגים לחדר זוגי ללילה, אלא אם צוין אחרת.
האם המחירים באתר מוצגים לאדם או לחדר?
המחירים באתר פתאל מוצגים לחדר זוגי ללילה, אלא אם צוין אחרת.
במקרה שיש מבצע , המחיר המחוק זהו המחיר המלא לפני הנחה.
מה משמעות המחיר המופיע בקו מחוק ליד סוג החדר?
במקרה שיש מבצע , המחיר המחוק זהו המחיר המלא לפני הנחה.
לא. הזמנת חופשה אפשרית רק באמצעות כרטיס אשראי.
האם ניתן להזמין חופשה ללא כרטיס אשראי?
לא. הזמנת חופשה אפשרית רק באמצעות כרטיס אשראי.
לא. עליך להיות הבעלים של כרטיס האשראי באמצעותו מבוצעת ההזמנה.
האם ניתן להזמין חופשה עם כרטיס אשראי שאינו שייך לי/אינו רשום על שמי?
לא. עליך להיות הבעלים של כרטיס האשראי באמצעותו מבוצעת ההזמנה.
רשת מלונות פתאל מכבדת את כל חברות האשראי בישראל – למעט דיירקט.
באילו כרטיסי אשראי ניתן להזמין חופשה דרך האתר?
רשת מלונות פתאל מכבדת את כל חברות האשראי בישראל – למעט דיירקט.
כן. אתר מלונות פתאל בכלל ומערכת ההזמנות בפרט מאובטחים היטב (אישור SSL של הרשת הופק על ידי חברת GoDaddy)
האם ההזמנה באתר מאובטחת?
כן. אתר מלונות פתאל בכלל ומערכת ההזמנות בפרט מאובטחים היטב (אישור SSL של הרשת הופק על ידי חברת GoDaddy)
ניתן להזמין חופשה עם טיסה, בהתאם לחבילה המוצעת, ולבחור את אפשרות הטיסות במנוע ההזמנות באתר.
האם המחירים כוללים טיסות?
ניתן להזמין חופשה עם טיסה, בהתאם לחבילה המוצעת, ולבחור את אפשרות הטיסות במנוע ההזמנות באתר.
המחיר משתנה בין מלון למלון לביצוע שינויים בהזמנה יש ליצור קשר עם מוקד השירות של מרכז הזמנות באמצעות התקשורת הכתובה .
מהו המחיר להוספת ילד/ מבוגר להזמנה הקיימת?
המחיר משתנה בין מלון למלון לביצוע שינויים בהזמנה יש ליצור קשר עם מוקד השירות של מרכז הזמנות באמצעות התקשורת הכתובה .
העלויות משתנות בהתאם לכל מלון.
מהן עלויות הארוחות במלון?
העלויות משתנות בהתאם לכל מלון.
"ילד" ייחשב מי שגילו עד 12 שנים.
מהו הגיל המקסימלי להגדרת "ילד"?
"ילד" ייחשב מי שגילו עד 12 שנים.
קבלת חדרים: החל מהשעה 15:00 בשבת או מוצאי חג: בהתאם למדיניות המלון עזיבת חדרים: עד השעה 11:00 בימי חול, בשבתות וחגים בהתאם למעודכן באישור ההזמנה ועמוד המלון באתר פתאל. אורחים המעוניינים להאריך את שהייתם במלון יוכלו לעשות זאת במלון ביום ההגעה במעמד ה-Check In; הארכה כאמור תהיה בכפוף לאישור המלון, בהתאם לתפוסתו וכן בתוספת תשלום (על בסיס לינה בלבד), וזאת עד לשעה 20:00 לכל היותר
מהן שעות קבלה ועזיבת החדרים?
קבלת חדרים: החל מהשעה 15:00 בשבת או מוצאי חג: בהתאם למדיניות המלון עזיבת חדרים: עד השעה 11:00 בימי חול, בשבתות וחגים בהתאם למעודכן באישור ההזמנה ועמוד המלון באתר פתאל. אורחים המעוניינים להאריך את שהייתם במלון יוכלו לעשות זאת במלון ביום ההגעה במעמד ה-Check In; הארכה כאמור תהיה בכפוף לאישור המלון, בהתאם לתפוסתו וכן בתוספת תשלום (על בסיס לינה בלבד), וזאת עד לשעה 20:00 לכל היותר
כן. שירות Welcome Baby מציע אירוח מיוחד לתינוקות במלונות נבחרים. השירות כולל סטריליזטור, מחמם בקבוקים, מיטת תינוק, דפני, מחיות גרבר ועוד.
האם ניתן לקבל חדר עם מיטת ילדים או עריסה לתינוק?
כן. שירות Welcome Baby מציע אירוח מיוחד לתינוקות במלונות נבחרים. השירות כולל סטריליזטור, מחמם בקבוקים, מיטת תינוק, דפני, מחיות גרבר ועוד.
כן, בהתאם לסוג המלון וסוג החדר. יש לציין את הבקשה בתהליך ההזמנה. התוספת כרוכה בתשלום.
האם ניתן לבקש מיטה נוספת בחדר והאם תהייה תוספת למחיר?
כן, בהתאם לסוג המלון וסוג החדר. יש לציין את הבקשה בתהליך ההזמנה. התוספת כרוכה בתשלום.
כן. תחת לשונית "חדרים וסוויטות" בהתאם לסוג המלון, מופיע מידע על כל סוויטה וכמות החדרים המרכיבים אותה: חדר שינה לילדים, חדר שינה להורים, סלון וכיו"ב.
האם קיים מידע על כמות חדרי השינה בסוויטות של מלונות פתאל?
כן. תחת לשונית "חדרים וסוויטות" בהתאם לסוג המלון, מופיע מידע על כל סוויטה וכמות החדרים המרכיבים אותה: חדר שינה לילדים, חדר שינה להורים, סלון וכיו"ב.
מידע מלא על החדרים ניתן למצוא בדף "חדרים וסוויטות" של כל מלון. על פי רוב, רק אירוח בחדרים משודרגים מקנה כניסה לטרקלין העסקים של המלון (במידה וקיים כזה).
מה גודל החדרים וההבדלים ביניהם? אילו חדרים מקנים כניסה לטרקלין? האם יש מרפסת?
מידע מלא על החדרים ניתן למצוא בדף "חדרים וסוויטות" של כל מלון. על פי רוב, רק אירוח בחדרים משודרגים מקנה כניסה לטרקלין העסקים של המלון (במידה וקיים כזה).
בעת תהליך ההזמנה, תוכלו לציין את המיטה המבוקשת, והמלון ינסה להתחשב בבקשות במידת האפשר.
האם ניתן להזמין מיטה זוגית/ מיטה נפרדת?
בעת תהליך ההזמנה, תוכלו לציין את המיטה המבוקשת, והמלון ינסה להתחשב בבקשות במידת האפשר.
לכל מלון סוגי מרפסות שונים בחדרים. מומלץ לבדוק בתיאור החדר בתפריט "חדרים וסוויטות" של כל מלון.
אילו מרפסות קיימות בחדר?
לכל מלון סוגי מרפסות שונים בחדרים. מומלץ לבדוק בתיאור החדר בתפריט "חדרים וסוויטות" של כל מלון.
נוף לבריכה ייחשב בגדר שדרוג, והדבר יתאפשר בתוספת תשלום.
האם ניתן לבקש נוף לבריכה?
נוף לבריכה ייחשב בגדר שדרוג, והדבר יתאפשר בתוספת תשלום.
גודל החדר משתנה בין החדרים השונים, ומופיע בתפריט "חדרים וסוויטות" של כל מלון
מהם גדלי החדרים במלון?
גודל החדר משתנה בין החדרים השונים, ומופיע בתפריט "חדרים וסוויטות" של כל מלון
אורחי מלונות פתאל נהנים מגלישת אינטרנט אלחוטית ללא תוספת תשלום - מכל החדרים, הסוויטות והמרחבים הציבוריים של כל מלונות הרשת.
כמה עולה גלישת אינטרנט במלון?
אורחי מלונות פתאל נהנים מגלישת אינטרנט אלחוטית ללא תוספת תשלום - מכל החדרים, הסוויטות והמרחבים הציבוריים של כל מלונות הרשת.
בתפריט "מתקנים ושירותים" של כל מלון בסוף העמוד תחת "שירותים נוספים"
היכן באתר מופיע מידע על חניה במלון?
בתפריט "מתקנים ושירותים" של כל מלון בסוף העמוד תחת "שירותים נוספים"
צוותי בידור ומועדוני ילדים ונוער פועלים במלונות פתאל באילת, טבריה וים המלח. יתר המלונות מפעילים אך ורק מועדוני ילדים (למעט אזור תל אביב) – בהתאם לתפוסות ולעונות השנה.
האם יש צוות בידור והפעלות לילדים במלון?
צוותי בידור ומועדוני ילדים ונוער פועלים במלונות פתאל באילת, טבריה וים המלח. יתר המלונות מפעילים אך ורק מועדוני ילדים (למעט אזור תל אביב) – בהתאם לתפוסות ולעונות השנה.
מידע על הבריכות ניתן למצוא בדף "מתקנים ושירותים" של כל מלון.
האם הבריכה מקורה או מחוממת?
מידע על הבריכות ניתן למצוא בדף "מתקנים ושירותים" של כל מלון.
כן, ניתן להזמין דרך הקבלה- בתוספת תשלום
האם אפשר להזמין ארוחות ללא לינה?
כן, ניתן להזמין דרך הקבלה- בתוספת תשלום
ניתן למצוא מידע זה בתפריט "מתקנים ושירותים" תחת שירותים נוספים.
האם קיימים הסדרי כניסה לחופים?
ניתן למצוא מידע זה בתפריט "מתקנים ושירותים" תחת שירותים נוספים.
בהתאם לסוג האירוח שהזמנתם מה שמופיע ב"בסיס אירוח"
אילו ארוחות כלולות באירוח?
בהתאם לסוג האירוח שהזמנתם מה שמופיע ב"בסיס אירוח"
טרקלין עסקים שונה ממלון למלון . יש להתרשם מהמידע שמפיע בלשונית "מתקנים ושירותים" למידע נוסף יש ליצור קשר עם המלון
אילו שירותים קיימים בטרקלין והאם יש נגישות למחשבים ולהדפסות?
טרקלין עסקים שונה ממלון למלון . יש להתרשם מהמידע שמפיע בלשונית "מתקנים ושירותים" למידע נוסף יש ליצור קשר עם המלון
ניתן למצוא מידע זה בתפריט "מתקנים ושירותים" של כל מלון
כיצד ניתן לברר על שעות פעילויות הבריכה והכניסה אליה?
ניתן למצוא מידע זה בתפריט "מתקנים ושירותים" של כל מלון
אנו מבינים את החשיבות של הנושא ולכן יש לפנות לצוות המלון ולדלפק הקבלה ונדאג שהגורם הרלוונטי יצור עמכם קשר.
האם חולי צליאק ורגישים לגלוטן יוכלו לשוחח עם אנשי המטבח לפני ההגעה למלון?
אנו מבינים את החשיבות של הנושא ולכן יש לפנות לצוות המלון ולדלפק הקבלה ונדאג שהגורם הרלוונטי יצור עמכם קשר.
יש להיכנס לתפריט " מתקנים ושירותים" של כל מלון המידע יופיע תחת מתקן "נגישות לאנשים עם מוגבלות"
האם ישנה חניית נכים?
יש להיכנס לתפריט " מתקנים ושירותים" של כל מלון המידע יופיע תחת מתקן "נגישות לאנשים עם מוגבלות"
יש ליצור קשר עם הקבלה/ביטחון של המלון
האם קיימת מחלקת אבדות ומציאות?
יש ליצור קשר עם הקבלה/ביטחון של המלון
בתפריט "חוות דעת" של כל מלון ניתן להוסיף חוות דעת רק מי שהתארח במלון , לא ניתן לערוך רותה לאחר פרסומה.
היכן אפשר לקרוא באתר פתאל חוות דעת על המלון?
בתפריט "חוות דעת" של כל מלון ניתן להוסיף חוות דעת רק מי שהתארח במלון , לא ניתן לערוך רותה לאחר פרסומה.
לא ניתן להזמין אך ורק טיסות. . ניתן להזמין חופשה : ללא טיסות או כוללת טיסות.
האם ניתן להזמין באתר טיסות בלבד?
לא ניתן להזמין אך ורק טיסות. . ניתן להזמין חופשה : ללא טיסות או כוללת טיסות.
ניתן לקבל מידע בנוגע לחנייה בתפריט מלון "מתקנים ושירותים" תחת "שירותים נוספים"
האם החנייה בתשלום ?
ניתן לקבל מידע בנוגע לחנייה בתפריט מלון "מתקנים ושירותים" תחת "שירותים נוספים"
אטרקציות במלון תוכלו למצוא בתפריט מלון" מתקנים ושירותים" אטרקציות סמוך למלון תוכלו למצוא בעמוד ראשי של המלון תחת "אטרקציות באיזור המלון"
אילו אטרקציות נמצאות במלון ובסמוך אליו?
אטרקציות במלון תוכלו למצוא בתפריט מלון" מתקנים ושירותים" אטרקציות סמוך למלון תוכלו למצוא בעמוד ראשי של המלון תחת "אטרקציות באיזור המלון"
אסור להכניס נרגילות לחדר כלל.
האם מותר להכניס נרגילות לחדר?
אסור להכניס נרגילות לחדר כלל.
למידע בנושא כשרות ודת יש להיכנס לתפריט מלון "מתקנים ושירותים" תחת "שירותים נוספים"
האם מטבח המלון כשר? לפי איזו כשרות?
למידע בנושא כשרות ודת יש להיכנס לתפריט מלון "מתקנים ושירותים" תחת "שירותים נוספים"
לא. התשלום ייעשה על ידי איש הקשר של הארגון בלבד.
בכל הנוגע להזמנות עבור קבוצות עובדים, האם ניתן לבצע תשלומים אישיים עבור כל עובד בטלפון?
לא. התשלום ייעשה על ידי איש הקשר של הארגון בלבד.
ימי כיף ניתן לתאם מול מחלקת הספא של מרכז הזמנות בטלפון: 03-5110080
כיצד ניתן לתאם ימי כיף?
ימי כיף ניתן לתאם מול מחלקת הספא של מרכז הזמנות בטלפון: 03-5110080
ניתן לשלוח מייל לנציגי פניות הציבור: gr@fattal.co.il
כיצד ניתן לפנות למנהל או ליחסי הציבור של המלון על מנת להתלונן?
ניתן לשלוח מייל לנציגי פניות הציבור: gr@fattal.co.il
תוכלו לבקש צ'ק-אין מאוחר/מוקדם יותר בכמה דרכים: תוכלו לציין את שעת הצ'ק-אין המשוערת בעת ההזמנה. תוכלו לנהל את הזמנתכם אונליין ולבקש צ'ק-אין מחוץ לשעות הרגילות. תוכלו ליצור קשר ישיר עם מקום האירוח, תוך שימוש בפרטי ההתקשרות הנמצאים באישור ההזמנה שלכם. אנא שימו לב שמקום האירוח לא תמיד יוכל להיענות לבקשתכם. הם ישמחו לתת לכם את חדרכם מוקדם יותר אם קיימת זמינות כזו,
זמן ההגעה שלי יהיה אחרי או לפני הצ'ק-אין הנקוב, האם עדיין אוכל לבצע צ'ק-אין?
תוכלו לבקש צ'ק-אין מאוחר/מוקדם יותר בכמה דרכים: תוכלו לציין את שעת הצ'ק-אין המשוערת בעת ההזמנה. תוכלו לנהל את הזמנתכם אונליין ולבקש צ'ק-אין מחוץ לשעות הרגילות. תוכלו ליצור קשר ישיר עם מקום האירוח, תוך שימוש בפרטי ההתקשרות הנמצאים באישור ההזמנה שלכם. אנא שימו לב שמקום האירוח לא תמיד יוכל להיענות לבקשתכם. הם ישמחו לתת לכם את חדרכם מוקדם יותר אם קיימת זמינות כזו,
ניתן למצוא את המידע בתפריט ראשי של המלון תחת "חשוב לדעת" קבלת חדרים: החל מהשעה 15:00 עזיבת חדרים: עד השעה 11:00 בימי חול, עד השעה 14:00 בשבתות וחגים. אורחים המעוניינים להאריך את שהייתם במלון יוכלו לעשות זאת במלון ביום ההגעה במעמד ה-Check In; הארכה כאמור תהיה בכפוף לאישור המלון, בהתאם לתפוסתו וכן בתוספת תשלום בימי שבת (על בסיס לינה בלבד), וזאת עד לשעה 20:00 לכל היותר.
איך יודעים מהם זמני הצ'ק אין וצ'ק אאוט בכל מלון?
ניתן למצוא את המידע בתפריט ראשי של המלון תחת "חשוב לדעת" קבלת חדרים: החל מהשעה 15:00 עזיבת חדרים: עד השעה 11:00 בימי חול, עד השעה 14:00 בשבתות וחגים. אורחים המעוניינים להאריך את שהייתם במלון יוכלו לעשות זאת במלון ביום ההגעה במעמד ה-Check In; הארכה כאמור תהיה בכפוף לאישור המלון, בהתאם לתפוסתו וכן בתוספת תשלום בימי שבת (על בסיס לינה בלבד), וזאת עד לשעה 20:00 לכל היותר.
בכל מלון בתפריט " חדרים וסוויטות" מופיע המתקנים הקיימים בכל סוג חדר לרבות גודל החדר , תפוסה מירבית וכו
היכן מופיעה רשימת האבזור המלאה של החדר?
בכל מלון בתפריט " חדרים וסוויטות" מופיע המתקנים הקיימים בכל סוג חדר לרבות גודל החדר , תפוסה מירבית וכו
אורחים המעוניינים להאריך את שהייתם במלון מראש יוכלו לעשות זאת במעמד ההגעה בעמדת הקבלה. הארכה כאמור תהיה בכפוף לאישור המלון, בהתאם לתפוסתו וכן בתוספת תשלום בימי שבת (על בסיס לינה בלבד), וזאת עד לשעה 20:00 לכל היותר.
ניתן לעזוב בשעה מאוחרת יותר משעת הצ'ק אאוט?
אורחים המעוניינים להאריך את שהייתם במלון מראש יוכלו לעשות זאת במעמד ההגעה בעמדת הקבלה. הארכה כאמור תהיה בכפוף לאישור המלון, בהתאם לתפוסתו וכן בתוספת תשלום בימי שבת (על בסיס לינה בלבד), וזאת עד לשעה 20:00 לכל היותר.
לא, למעט כלבי נחייה לעיוורים או כלבי שירות. רק במלונות ניקס תל אביב וניקס הרצליה ניתן להגיע עם חיית מחמד במידה והוזמן חדר מתאים
האם מותרת כניסה למלון עם חיות מחמד?
לא, למעט כלבי נחייה לעיוורים או כלבי שירות. רק במלונות ניקס תל אביב וניקס הרצליה ניתן להגיע עם חיית מחמד במידה והוזמן חדר מתאים
כתובת המלון מופיעה באישור הזמנה . וגם בעמוד ראשי של המלון
היכן מופיעה כתובת המלון אליו הזמנתי חופשה?
כתובת המלון מופיעה באישור הזמנה . וגם בעמוד ראשי של המלון
המחיר משתנה ממלון למלון . במידה ומעוניינים בארוחה בלבד ללא חדר - יש ליצור קשר עם המלון ישירות . במידה ומעוניינים להוסיף ארוחות להזמנה קיימת , יש ליצור קשר עם מרכז ההזמנות בתקשורת הכתובה.
מהו המחיר לארוחות ערב או צהריים?
המחיר משתנה ממלון למלון . במידה ומעוניינים בארוחה בלבד ללא חדר - יש ליצור קשר עם המלון ישירות . במידה ומעוניינים להוסיף ארוחות להזמנה קיימת , יש ליצור קשר עם מרכז ההזמנות בתקשורת הכתובה.
תינוק ייחשב מי שגילו עד שנתיים. עבור ביטוח התינוק תתבצע תוספת של 55 ₪ ללילה
מהי התוספת עבור תינוק בחדר?
תינוק ייחשב מי שגילו עד שנתיים. עבור ביטוח התינוק תתבצע תוספת של 55 ₪ ללילה
עזיבה במוצ"ש או בצאת החג כרוכה בתשלום ומשתנה בין מלון למלון . ניתן למצוא מידע בעמוד ראשי של המלון תחת "חשוב לדעת"
האם ניתן לעזוב את החדר במוצ"ש ללא עלות?
עזיבה במוצ"ש או בצאת החג כרוכה בתשלום ומשתנה בין מלון למלון . ניתן למצוא מידע בעמוד ראשי של המלון תחת "חשוב לדעת"
בהחלט. ניתן למצוא מידע בתפריט "מסעדות" של כל מלון
האם שתייה חריפה וארוחות ביניים נחשבות במלונות הכל כלול?
בהחלט. ניתן למצוא מידע בתפריט "מסעדות" של כל מלון
בעת הליך ההזמנה, האורח יוכל לצרף בקשה לתשורה בסעיף ההערות, והמלון ינסה להתחשב בבקשתו במידת האפשר. ניתן לשדרג את החדר בתוספת תשלום, בהתאם למחיר המקובל במלון.
האם ניתן לקבל תשורות באירועים אישיים או לשדרג את החדר?
בעת הליך ההזמנה, האורח יוכל לצרף בקשה לתשורה בסעיף ההערות, והמלון ינסה להתחשב בבקשתו במידת האפשר. ניתן לשדרג את החדר בתוספת תשלום, בהתאם למחיר המקובל במלון.
ניתן לקבל מידע מלא בעמוד ראשי של המלון תחת "חשוב לדעת" ביום חול: צ'ק אין החל מהשעה 15:00, צ'ק אאוט עד השעה 11:00 בשבת/ חג: צ'ק אין החל מצאת השבת/ חג, צ'ק אאוט: עד השעה 14:00
מהם זמני הצ'ק אין והצ'ק אאוט?
ניתן לקבל מידע מלא בעמוד ראשי של המלון תחת "חשוב לדעת" ביום חול: צ'ק אין החל מהשעה 15:00, צ'ק אאוט עד השעה 11:00 בשבת/ חג: צ'ק אין החל מצאת השבת/ חג, צ'ק אאוט: עד השעה 14:00
משתנה בהתאם לכל מלון. יש לבדוק זאת מול דלפק הקבלה.
האם ניתן להגיע מוקדם/ לעזוב מאוחר?
משתנה בהתאם לכל מלון. יש לבדוק זאת מול דלפק הקבלה.
העישון בחדרים אסור בהחלט.
האם מותר לעשן בחדרים?
העישון בחדרים אסור בהחלט.
יש לבדוק עניין זה ספציפית מול דלפק הקבלה.
האם מותר לקשט את החדרים?
יש לבדוק עניין זה ספציפית מול דלפק הקבלה.
בעמוד ראשי של כל מלון מופיעה הכתובת , לחיצה על הכתובת מובילה למפת הגעה
איפה אני יכול למצוא את כתובות מלונות פתאל?
בעמוד ראשי של כל מלון מופיעה הכתובת , לחיצה על הכתובת מובילה למפת הגעה
בתפריט " דילים וחבילות" ניתן להגדיר חיפוש דילים לפי טווח מחירים
האם ניתן לחפש מלונות לפי מחיר בלבד?
בתפריט " דילים וחבילות" ניתן להגדיר חיפוש דילים לפי טווח מחירים
מידע אודות נגישות המלון מופיע בתפריט "מתקנים ושירותים" מידע אודות נגישות בחדר מופיע בתפריט "חדרים וסוויטות" בסוף העמוד
איפה מופיע מידע על נגישות לנכים במלון?
מידע אודות נגישות המלון מופיע בתפריט "מתקנים ושירותים" מידע אודות נגישות בחדר מופיע בתפריט "חדרים וסוויטות" בסוף העמוד
ניתן להזמין לילה אחד, תלוי בתאריכים ובתפוסות.
האם אפשר להזמין רק לילה אחד?
ניתן להזמין לילה אחד, תלוי בתאריכים ובתפוסות.
נופש הכולל 3 ארוחות ביום ומגוון פינוקים נוספים כמו ארטיקים, שתייה קלה ועוד.
מהי משמעות המונח "הכל כלול"?
נופש הכולל 3 ארוחות ביום ומגוון פינוקים נוספים כמו ארטיקים, שתייה קלה ועוד.
כל הדילים וההטבות אצלך במייל
מצטרפים ומקבלים מאתנו מידע על דילים שווים והטבות - לפני כולם
כתובת דואר אלקטרוני
תרשמו אותי
צור קשר
נושא
שם פרטי
שם משפחה
תעודת זהות
מספר טלפון
כתובת אימייל
שם המלון
אני מסכים לקבל פרסומות מרשת מלונות פתאל
שלח