1. מלונות פתאל
  2. >
  3. כתב התחייבות רשת מלונות "פתאל", מדיניות הזמנות ודמי ביטול
  4. >
  5. https://www.fattal.co.il/service-level-agreement/faq שאלות ותשובות בנושא כתב התחייבות רשת מלונות פתאל

שאלות ותשובות בנושא כתב התחייבות רשת מלונות פתאל

בימים אלו, כמו תמיד, רשת מלונות פתאל עומדת לרשותכם ופועלת בהתאם להנחיות משרד הבריאות, על מנת שתוכלו לנפוש במלונותינו בשלווה ובביטחון.
 

ריכזנו עבורכם את עיקר המידע ונתנו מענה לכל השאלות בנושא התארגנות הרשת בתקופה זו.
מידע מלא על כתב התחייבות רשת מלונות "פתאל" ומדיניות ההזמנות המעודכנת ניתן למצוא כאן
 
תמיד לשירותכם במרכז ההסברה והשירות של רשת מלונות פתאל
טלפון - 03-5110000
שירות לקוחות ב WhatsApp
שירות לקוחות ב facebook
פניה באמצעות טופס צור קשר

 
מה זה כתב התחייבות רשת מלונות "פתאל"?
כתב התחייבות רשת מלונות "פתאל" – פותח ברשת פתאל בהתאם לדרישות משרד הבריאות וקובע את מדיניות הרשת וההנחיות לצוות בנושא ניקיון, היגיינה והקפדה על שמירת בריאות אורחינו. קיבלנו החלטה גורפת לאחר התייעצות עם גורמי רפואה מומחים לדאוג לשינוי נוהלי העבודה, להשתמש בחומרים בעלי תו תקן ונקטנו בשורה של אמצעי זהירות מחמירים שכל עובדינו מחויבים להקפיד עליהם על מנת להפוך את המלון כולו לבטוח יותר.

האם עובדי המלון מודדים חום בכניסה למשמרת?
כל הנכנסים בשערי המלון, אנשי צוות, ספקים, קניינים ואורחי המלון ימלאו הצהרת בריאות ויורשו להיכנס רק לאחר מדידת חום וחבישת מסיכה.

כיצד מקפידים העובדים על ניקיון והגייינה אישית?
חברי הצוות יעברו הדרכות מיוחדות, על ידי צוות ההדרכה אשר הונחה ותורגל על ידי מומחים למחלות זיהומיות כיצד להתנהג בשגרה החדשה, וכלל חברי הצוות יצוידו בציוד מגן תקני לשימוש במהלך כל שעות העבודה.

כיצד דואגת הרשת לניקיון וחיטוי החדר לפני כניסת אורחים חדשים ?
אנו מתחייבים לנקות ולשמור על היגיינה בחדרי האורחים ולפעול על פי הנחיות משרד הבריאות ובתדירות גבוהה מהרגיל בכניסת אורחים חדשים למלון.
  • כל הלובנה (מצעים, מגבות) תעבור טיפול כביסה מיוחד תוך שימוש בחומרי ניקוי מיוחדים.
  • ניקוי החדרים ייעשה תוך הקפדה יתרה על חיטוי כל המשטחים וכל הפריטים בחדר מדלת הכניסה ועד אביזרי הסניטריה בחדרי הרחצה תוך שימוש בחומרי ניקוי ייעודיים.

האם קיימים לרשות האורחים אביזרי חיטוי והגנה אישיים?
כל החדרים יאובזרו לשימושכם בחומרי חיטוי אישיים ובציוד מיגון חד פעמי כחלק ממוצרי ההיגיינה שיחכו לכם בחדר. לנוחיותכם הוספנו עמדות לניקוי וחיטוי ידיים בכל השטחים הציבוריים של המלון.

כיצד מתייחסים לניקיון וחיטוי השטחים הציבוריים במלון?
אנו מתחייבים להקפיד הקפדה יתרה על חיטוי וניקיון השטחים הציבוריים תוך התמקדות בדלפקי הקבלה, ספא, מעליות ולחצני מעליות, ידיות ומעקות של דלתות, חדרי שירותים ציבוריים וכרטיסי מפתחות לחדרים.

כיצד שומרים על הנחיות משרד הבריאות בחדרי האוכל והמסעדות?
אנו מתחייבים להקפיד על מקורות המזון, להגיש מזון איכותי, לנהל הושבה על פי הנחיות המרווח הנדרש, להקפיד על מספר סועדים בארוחה ולרווח את זמני הארוחות.

האם ניתן להזמין ארוחות לחדר?
הרחבנו וגיוונו את תפריטי האוכל והשתיה בחדרים ונקפיד על שירות חדרים מהיר ויעיל.

האם ניתן להזמין עכשיו ולבטל את ההזמנה ללא דמי ביטול?
  • הזמנות עבור אירוח שיתקיים עד לתאריך 24.03.2021  לכלל מלונות הרשת:

    במקרה של ביטול הזמנה שנעשה על ידי המשתמש עד 24 (עשרים וארבע) שעות טרם מועד האירוח, לא תגבה החברה (או מי מטעמה) דמי ביטול.

    במקרה של ביטול הזמנה שנעשה על ידי משתמש פחות מ - 24 שעות טרם מועד האירוח או במקרה אי הגעה למלון במועד האירוח שהוזמן, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך 100% (מאה אחוז) משווי ההזמנה הכולל.

    הזמנות עבור אירוח שיתקיים החל מתאריך 25.03.2021 ואילך:

    דמי ביטול בעונה רגילה:

    קרי ביטול במהלך חודשים ינואר ועד יולי ומחודש ספטמבר ועד לדצמבר, למעט באירועים מיוחדים או בתקופות חג או בתקופת הקיץ (כהגדרתם להלן), כאשר ההזמנה כולה נעשתה באמצעות מכר מרחוק כהגדרתו בחוק הגנת הצרכן:

    מלונות אילת, ים המלח וטבריה

    במקרה של ביטול הזמנה שנעשה על ידי המשתמש למעלה מ - 4 ימים טרם מועד האירוח (ללא תלות במועד ביצוע ההזמנה), החברה לא תגבה דמי ביטול בגין ביטול ההזמנה.

    במקרה של ביטול הזמנה שנעשה פחות מ- 4 ימים טרם מועד האירוח (ללא קשר לפרק הזמן שחלף ממועד ההזמנה) ועד 24 שעות טרם מועד האירוח, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש. דמי ביטול בסך השווה ל50% (חמישים אחוזים) משווי ההזמנה הכולל.

    במקרה של ביטול הזמנה שנעשה פחות מ- 24 שעות טרם מועד האירוח או במקרה של אי הגעה למלון במועד הקבוע על פי ההזמנה תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך 100% (מאה אחוז) משווי ההזמנה הכולל.

    כל יתר המלונות בישראל:

    במקרה של ביטול הזמנה שנעשה על ידי המשתמש עד 24 שעות טרם מועד האירוח (ללא תלות במועד ביצוע ההזמנה), לא תגבה החברה (או מי מטעמה) דמי ביטול.

    במקרה של ביטול הזמנה שנעשה על ידי משתמש פחות מ - 24 שעות טרם מועד האירוח או במקרה אי הגעה למלון במועד האירוח שהוזמן, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך 100% (מאה אחוז) משווי ההזמנה הכולל.

    דמי ביטול בתקופות חג:

    קרי ביטול אירוח שהוזמן לערבי חג וחג ראש השנה (5-8/9/2021), סוכות (20-27/9/2021), פסח (25/3/2021-02/04/2021) ושבועות (14-17/5/2021) (לעיל ולהלן: "תקופות חג"), כאשר ההזמנה כולה נעשתה באמצעות מכר מרחוק כהגדרתו בחוק הגנת הצרכן:

    מלונות ניקס תל אביב, לאונרדו בוטיק תל אביב, רוטשילד 22, בית בכר, לאונרדו סוויטס בת ים, לאונרדו בוטיק רחובות ולאונרדו נגב בר שבע

    במקרה של ביטול הזמנה שנעשה על ידי המשתמש עד 24 שעות טרם מועד האירוח (ללא תלות במועד ביצוע ההזמנה), לא תגבה החברה (או מי מטעמה) דמי ביטול.

    במקרה של ביטול הזמנה שנעשה על ידי משתמש פחות מ - 24 שעות טרם מועד האירוח או במקרה אי הגעה למלון במועד האירוח שהוזמן, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך 100% (מאה אחוז) משווי ההזמנה הכולל.

    כל יתר המלונות ישראל

    במקרה של ביטול הזמנה שנעשה על ידי המשתמש למעלה מ - 7 ימים טרם מועד האירוח (ללא תלות במועד ביצוע ההזמנה), החברה לא תגבה דמי ביטול בגין ביטול ההזמנה.

    במקרה של ביטול הזמנה שנעשה פחות מ- 7 ימים טרם מועד האירוח ועד 24 שעות טרם מועד האירוח, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש. דמי ביטול בסך השווה ל50% (חמישים אחוזים) משווי ההזמנה הכולל.

    במקרה של ביטול הזמנה שנעשה פחות מ- 24 שעות טרם מועד האירוח או במקרה של אי הגעה למלון במועד הקבוע על פי ההזמנה תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך 100% (מאה אחוז) משווי ההזמנה הכולל.

    דמי ביטול בתקופת הקיץ:

    קרי ביטול אירוח שהוזמן לחודשים יולי - אוגוסט (בין התאריכים 18.07.21-31.08.21) (לעיל ולהלן: "תקופת הקיץ"), כאשר ההזמנה כולה נעשתה באמצעות מכר מרחוק כהגדרתו בחוק הגנת הצרכן:

    מלונות אילת, ים המלח, טבריה, מלון לאונרדו אשקלון, מלון לאונרדו פלאזה אשדוד, מלון לאונרדו פלאזה חיפה ומלון לאונרדו פלאזה נתניה

    במקרה של ביטול הזמנה שנעשה על ידי המשתמש למעלה מ - 10 ימים טרם מועד האירוח (ללא תלות במועד ביצוע ההזמנה), החברה לא תגבה דמי ביטול בגין ביטול ההזמנה.

    במקרה של ביטול הזמנה שנעשה פחות מ- 10 ימים טרם מועד האירוח ועד 24 שעות טרם מועד האירוח, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש. דמי ביטול בסך השווה ל50% (חמישים אחוזים) משווי ההזמנה הכולל.

    במקרה של ביטול הזמנה שנעשה פחות מ- 24 שעות טרם מועד האירוח או במקרה של אי הגעה למלון במועד הקבוע על פי ההזמנה תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך 100% (מאה אחוז) משווי ההזמנה הכולל.

    האמור בסעיפים 5.4.5.1-5.4.5.3 לעיל כפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, כך במקרה של ביטול הזמנה על ידי משתמש שנעשתה בכתב תוך 14 יום מיום אישור ההזמנה (יום קבלת האסמכתא), ובלבד שנותרו יותר מ-7 ימי עסקים עד למועד האירוח, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך של 100 (מאה) ש"ח או בסך של 5% (חמישה אחוז) משווי ההזמנה הכולל, לפי הנמוך מבניהם, וזאת כמתחייב בחוק הגנת הצרכן.

    כל יתר המלונות ישראל

    במקרה של ביטול הזמנה שנעשה על ידי המשתמש עד 24 שעות טרם מועד האירוח (ללא תלות במועד ביצוע ההזמנה), לא תגבה החברה (או מי מטעמה) דמי ביטול.

    במקרה של ביטול הזמנה שנעשה על ידי משתמש פחות מ - 24 שעות טרם מועד האירוח או במקרה אי הגעה למלון במועד האירוח שהוזמן, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך 100% (מאה אחוז) משווי ההזמנה הכולל.

למדיניות דמי הביטול המלאה של הרשת.


האם ניתן לשלם על חופשה במספר תשלומים בתקופה זו?
הגדלנו את מספר התשלומים וניתן לשלם עד 12 תשלומים ללא ריבית להזמנות מעל 2000 ₪.

האם הרשת מעודכנת, פועלת ומתאימה את עצמה להנחיות המשתנות של משרד הבריאות ?
אנו מתחייבים להתעדכן ולפעול בזמן אמת בהתאם לתקנות ולהנחיות המחמירות המאושרות של משרד הבריאות בישראל.

 
אנחנו כאן עבורכם ומצפים לארח אתכם באהבה

משפחת רשת מלונות פתאל